Menu
EUR

Klantenservice

Vind de antwoorden op je veelgestelde vragen eenvoudig hier op deze pagina's
Heb je een vraag?
Kijk of deze onder aan de pagina al beantwoord wordt.
Stuur ons een bericht
Vul je vraag en gegevens hieronder in.
Stuur ons een bericht via Instagram of Facebook

Neem contact op

Contactgegevens

0247370271
KVK nummer: 82287775
btw-nummer: NL862411981B01
Scenery Workshop BV Grootstalselaan 46
6533 KK Nijmegen
Nederland

Veelgestelde vragen

Hoe kunnen wij u helpen?
Wij zijn er voor u

Welkom op onze speciale klantenservice pagina. Wij stellen alles in het werk om het bestellen en zoeken van informatie zo eenvoudig mogelijk te maken. Wij hechten dan ook veel belang aan uw mening en we zijn pas tevreden als onze klanten dat zijn. Mocht er onverhoopt iets voorgevallen zijn, of dat u bijvoorbeeld nog zaken mist, dan horen we dat graag. Ons kleine team stelt ons in staat om snel en vakkundig te kunnen schakelen op momenten dat dat nodig is.

Bestellen
Hoe kan ik bestellen?

Zodra u het product heeft gevonden dat u wilt bestellen klikt u op "in Winkelwagen". Vervolgens klikt u op "Bestelling afronden", waarna u uw gegevens kunt invullen. Na deze stap kunt u voor de gewenste betaalmethode kiezen en kan de bestelling afgerond worden. U ontvangt per direct een bevestiging per e-mail.

Kan ik ook andere producten bestellen?
Het kan natuurlijk altijd zijn dat u op zoek bent naar een bepaald product, maar dat u niet terug kunt vinden in onze webshop, zoals bijvoorbeeld een bepaalde kleur verf. Mocht u over een dergelijk product een specifieke vraag hebben dan kunt u ons hierover altijd een email of een bericht sturen met behulp van het contact formulier op de Klantenservice pagina. Wij bestellen regelmatig extra producten voor ons klanten.
Direct leverbaar, wat betekent dat?
Een van onze beloftes is dat we alles uit voorraad leveren op het moment dat het bij het product aangegeven is dat het op voorraad is. Wij vinden het zelf altijd vervelend als er op een webshop producten worden aangeboden, waar je vervolgens drie weken op moet wachten. Wij hebben daarom besloten alle producten die op voorraad zijn, gekocht kunnen worden. Door ons voorraad systeem direct te koppelen aan de verkopen is daardoor direct duidelijk wat er nog op voorraad is en wat niet. Als een product verkocht is en er is geen voorraad meer van, dan zal het ook niet meer mogelijk zijn om het te kopen. Mocht u nu wel op zoek zijn naar dat product kunt u uw email adres achterlaten. Zodra het dan op voorraad is, laten wij u dit weten. 
Er is geen bestelknop!

Het kan voorkomen dat u product vindt in onze webshop waarbij de bestelknop ontbreekt. Dit product is dan tijdelijk uitverkocht. U kunt in dat geval het beste contact met ons opnemen en wij sturen u dan een email wanneer het product weer op voorraad is.

Plaats bestelling (met betalingverplichting) - wat houdt dat in?
In de Europese wet wordt iedere webshop voorgeschreven dat vanaf 13 juni 2014 de laatste stap voor overgaan tot de definitieve aankloop van de bestelling, de bewuste knop de tekst "Bestelling met betalingsverplichting" bevat. 
Deze tekst herinnert u eraan dat zowel de webshopeigenaar als de koper (u in dit geval) beiden verscheidene verplichtingen aangaan. Een daarvan is het betalen van de geplaatste order. Het lijkt wat omslachtig, maar er wordt helaas te vaak misbruik gemaakt waardoor dit in de Europese wetgeving is opgenomen.
Wat is de reden voor een minimale bestelwaarde van 15€?

Om ervoor te kunnen blijven zorgen dat er tot 15:00u besteld kan worden en dat het dan die dag ook nog verzonden wordt hebben we besloten om een minimale bestelwaarde in te stellen op €15. 

De kosten voor het verpakken en verzenden van kleinere bestellingen zijn voor ons aanzienlijk hoger dan de opbrengsten. We vragen om je begrip hiervoor.

Verzending
Wat zijn de verzendkosten?

Als bijdrage in de verpakkings- en verzendkosten vragen wij een vast bedrag. Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies hoeveel deze kosten zijn. Voor zendingen binnen Nederland geldt een tarief vanaf € 6,95 met DHL (afhankelijk van het gewicht). Wij vragen GEEN verzendkosten voor bestellingen met een bestelwaarde van meer dan € 100,-. Voor meer informatie over verzendkosten kunt u altijd gebruik maken van het formulier hier aan de zijkant. De kosten voor het versturen naar België zijn vanaf € 8,- (afhankelijk van het gewicht).

Verzenden als brievenbus post?
Als u denkt dat de bestelling/zending ook in een envelop door de brievenbus past, dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen, wij zullen er dan voor zorgen dat u een speciale code die u tijdens het afrekenproces kunt invullen waarmee er een lager verzend- en administratiekosten tarief gerekend wordt.

Gebruik hiervoor het "neem contact op" formulier aan de rechterzijde van het scherm in de klantenservice pagina.
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Indien u voor 15:00u besteld en afgerekend heeft op werkdagen verzenden wij deze dezelfde werkdag nog uw bestelling. DHL zal er dan zorg voor dragen uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Pakketten verzonden met DHL worden doorgaans binnen 1 à 2 werkdagen bezorgd.

Betalen
Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

Wij bieden ook digitale cadeaubonnen aan. Door deze bon toe te voegen aan je winkelmand ontvang jij of degene van wie je het emailadres invult direct een digitale code die de waarde representeert die je geselecteerd hebt. Deze code kan vervolgens in het afrekenproces bij "cadeaubon" ingevuld worden.

Hier kun je deze cadeaubon kopen: https://www.sceneryworkshop.nl/nl/buy-gift-card/

Ik heb een cadeaubon wat nu?

Gefeliciteerd met je cadeaubon. Als het goed is heb je een speciale code gekregen. Deze kun je invoeren als je wilt afrekenen in het vakje van de "Cadeaubon".

Moet een cadeaubon in 1x besteed worden?

Als je een cadeaubon hebt ontvangen hoef je hem niet in 1x te besteden. Als je een bestelling doet, maar bijvoorbeeld niet alles in 1x gebruikt, dan blijft de resterende waarde staan, zodat je die met een volgende bestelling(en) kunt gebruiken.

Ik krijg verschillende betaalopties, welke moet ik kiezen?

Wij hebben ervoor gekozen om u een zo ruim mogelijk aanbod van betaalmogelijkheden te bieden. Betalingen kunnen op verschillende manieren verlopen via de bedrijven Buckaroo en PayPal. Hieronder vind je de verschillende bedrijven met de daaraan gekoppelde betaalwijzen.

Buckaroo - iDeal, Bilink, Bancontact/Mistercash, Sofort überweisung, MasterCard, VISA, American Express, Giropay, MultiSafePay, Maestro, Bleue, Alipay, Applepay
Paypal - PayPal, MasterCard, VISA, American Express
Vooruitbetalen via bankoverschrijving

Bankgegevens
ING: 4314860
BIC: INGBNL2A
IBAN: NL06INGB0004314860
T.n.v.: Scenery Workshop
Plaats: Nijmegen 

Ik heb het bedrag vooraf overgemaakt, wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als het verschuldigde bedrag bij ons is ontvangen wordt uw order verwerkt de eerstvolgende (werk)dag verstuurd. U ontvangt uw producten, mits op voorraad, doorgaans in 1 à 3 werkdagen afhankelijk van de gekozen verzendmethode.

Kan ik met creditcard of VISA betalen?

Ja het is mogelijk om met creditcard of VISA/Mastercard te betalen door middel van Buckaroo.

Herroepen / Retourneren
Hoe herroep of retourneer ik een bestelling?

Bij het herroepen of retourneren van een bestelling vragen we u gebruik te maken van de retouroptie in uw account. Hierop kunt u aangeven wat u wilt retourneren.

Insiders Club
Hoe kan ik deelnemen?

Deelnemen is eenvoudig! Klik gewoon op de knop 'Account aanmaken' om te beginnen. Zodra je bent geregistreerd bij onze winkel, krijg je de kans om deel te nemen aan alle spannende manieren die we momenteel bieden om Insiders te verdienen!

Hoe kan ik Insiders verdienen?

Je kunt Insiders verdienen door deel te nemen aan een van onze innovatieve promoties! Klik eenvoudig op de pagina 'Insiders Club' om onze huidige kansen te bekijken en eraan deel te nemen. Zorg er bovendien voor dat je regelmatig terugkomt, want we voegen voortdurend geweldige nieuwe manieren toe om Insiders te verdienen!

Waarvoor kan ik mijn Insiders inwisselen?

Fijn dat je het vraagt! We willen het eenvoudig en leuk maken om je hard verdiende Insiders in te wisselen. Bezoek gewoon de pagina 'Insiders Club' om al onze opwindende beloningsmogelijkheden te bekijken.

Hoe wissel ik mijn Insiders in?

Het inwisselen van je Insiders voor geweldige beloningen is heel eenvoudig! Bezoek gewoon de pagina 'Insiders Club' om al onze geweldige beloningsmogelijkheden te bekijken en klik op de knop 'Inwisselen' om je beloning in te wisselen.

Hoe kan ik mijn Insiders-saldo controleren?

Je actuele Insiders-saldo wordt altijd weergegeven op de "Insiders Club" pagina als je ingelogd bent.

Kost het iets om Insiders te gaan verdienen?

Absoluut niet! Aanmelden is 100% gratis, en het kost je nooit iets om Insiders te verdienen.

Moet ik me inschrijven voor individuele promoties?

Zodra je je hebt geregistreerd voor een account, ben je helemaal klaar. We vereisen niet dat je je apart inschrijft voor individuele promoties om in aanmerking te komen. Voltooi gewoon de vereisten van een promotie, en we plaatsen de Insiders onmiddellijk op je account!

Hoe lang duurt het voordat Insiders op mijn account worden bijgeschreven?

In de meeste gevallen zul je direct je Insiders op je account moeten ontvangen. Bijvoorbeeld zodra je een promotie voltooit zoals bijvoorbeeld een Facebook vriend worden of als je een review hebt geschreven! De punten die je verdient met de aankopen in onze webwinkel hebben een vertraging van bijschrijven van 14 dagen. Dit in verband met eventuele retouren of vertragingen in de verzending.

Verlopen mijn Insiders?

Ja je niet gebruikte Insiders verlopen binnen 12 maanden. In je overzicht kun je terugvinden hoe lang je Insiders nog bruikbaar zijn.

Wat gebeurt er met mijn Insiders als ik iets retourneer?

Bij het retourneren van een artikel verlies je het bijbehorende tegoed dat je oorspronkelijk hebt verdiend door het item in de eerste plaats te kopen.
Klinkt een beetje verwarrend? Laten we een voorbeeld nemen: stel dat je eerder €50 had uitgegeven aan een promotie van 'besteed €100, verdien 500 Insiders', en je besluit een €20 item te kopen, waardoor je tot €70 komt. Als je besluit dat item terug te sturen, gaat je voortgang ook terug naar €50 – het is alsof je het item nooit had gekocht.

Hoe neem ik contact op met de klantenservice als ik vragen heb over mijn Insiders?

Ons team staat klaar om je vragen over ons beloningsprogramma te beantwoorden! Stuur ons gewoon een e-mail of maak een ticket aan en we nemen contact met je op.

Ik ben heel dicht bij het verdienen van een beloning. Kan ik extra Insiders kopen om daar te komen?

We vereisen momenteel dat je genoeg Insiders hebt om een van de beloningen die je ziet op de pagina 'Insiders inwisselen' in te wisselen.

Wat als ik geen promotionele e-mails wil ontvangen?

Van tijd tot tijd ontvang je programma-gerelateerde e-mails van ons. Als je dat soort e-mails liever niet meer ontvangt, klik dan gewoon op de knop 'Afmelden' wanneer je de volgende e-mail ontvangt.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €100,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!